Digitalni dizajn
AKCIJA -19,99%
0

Kako biti arhitekt vlastita poslovanja i uvijek uspijevati

32,06 € 40,07 €
Najniža cijena u zadnjih 30 dana 40,07 €

Sažetak knjige

Kao potrošači, digitalne tehnologije uzimamo zdravo za gotovo. Nismo više impresionirani time što bilo kad i bilo gdje možemo kupovati, naručiti vožnju, rezervirati stol u restoranu, platiti račune, pogledati omiljeni film, pronaći dobar recept ili doznati sve o popularnim metodama zalječenja za bilo koju boljku. Više se uopće ne pitamo kako je sve to moguće; jednostavno uzimamo sve to kao normalno. Ako radite u „velikoj i staroj“ organizaciji, sami znate da u poslovnom svijetu prilagodba digitalnoj tehnologiji ne dolazi tako lako. Korištenje digitalne tehnologije za unaprjeđenje operative i stvaranje prijedloga vrijednosti potrošaču pokazalo se vrlo izazovnim zadatkom. Postavlja se pitanje: ako digitalne tehnologije iz dana u dan čine naš život neizmjerno lakšim, zašto to isto ne čine i za svijet poslovanja? Zašto su poslovni vođe nervozni u vezi digitalizacije umjesto da budu oduševljeni time koliko brzo mogu ponuditi nova i uzbudljiva digitalna rješenja svojim potrošačima? Smatramo kako vođe poslovnog svijeta ne mogu samo sjediti prekriženih ruku i nadati se da će metode rada u njihovim organizacijama odjednom biti posložene tako da kreiraju digitalno inspiriran dodani prijedlog vrijednosti potrošaču i otklone sve potencijalne probleme. Oni su ti koji trebaju aktivno dizajnirati svoje organizacije za uspjeh u digitalnim vodama. Upravo je to razlog zbog kojeg smo se odlučili napisati ovu knjigu. Našim istraživanjem velikih organizacija naučili smo da je digitalna transformacija utrka na duge staze, neovisno o tome što se smatra da digitalni svijet više-manje podrazumijeva brzinu. To je zato što od organizacije zahtijeva da redizajnira samu suštinu načina na koji je dosad poslovala. Iako nijedna velika organizacija nije još završila proces transformacije konačno, postoji mali broj njih koje pokazuju pravi put. Dijeleći njihove kombinirane priče i analizirajući njihova iskustva, nadamo se da ćemo vam pomoći s odabirom pravog puta za vas. Digitalne tehnologije mijenjaju sve iz temelja. Vođe „velikih i starih“ organizacija ne mogu se više oslanjati na stara pravila kako bi uspješno igrali ovu potpuno novu igru. Talenti, vještine, procesi, sustavi i uloge koji su vašu organizaciju učinili uspješnom u prošlosti doslovce preko noći postaju nevažni. Ako vaša „velika i stara“ organizacija želi biti konkurentna u digitalnoj ekonomiji, trebate je redizajnirati na digitalan način. Nitko ne kaže da je to lako, ali sada je pravo vrijeme da započnete. Tko treba pročitati ovu knjigu? Ova knjiga je napisana za izvršne menadžere iz već etabliranih organizacija (kako smo ih dosad simpatično zvali: „velikih i starih“ organizacija) koji uz pomoć novih digitalnih ponuda žele biti pri vrhu, a ne kaskati za drugima. Opisat ćemo osnovne temeljne sastavnice pomoću kojih se odvija digitalna transformacija: od stvaranja vizije novih, digitalno inspiriranih ponuda vrijednosti, preko stjecanja znanja o tome za koje digitalne ponude su potrošači spremni platiti, preko pružanja tehnologije i procesnih platformi za digitalne ponude, pa sve do dizajniranja modela odgovornosti koji zaposlenicima omogućuje da sve ovo ostvare.

Detalji proizvoda

Izdavač:

Jezik:

ISBN-13:

Dimenzije:

Format:

Godina izdanja:

Broj stranica:

Prevoditelj:

Ilustrator:

Mate d.o.o.

Hrvatski jezik

9789532464849

15x21cm

Meki uvez

2021.

180

Antonio Peruško

-

NEOPHODNI KOLAČIĆI

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

MARKETINŠKI KOLAČIĆI

Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje