
Kupologija
Martin LindstromSažetak knjige
Autor, priznati svjetski stručnjak za brendiranje, polazi od činjenice da tradicionalne istraživačke metode, kao što su ispitivanje tržišta i fokusne skupine, nisu dorasle zadatku pronalaženja odgovora na pitanje što potrošači stvarno misle, prvenstveno zato što su ljudi tek djelomično racionalna bića, često očitujući ponašanje za koje nemaju logično ili jasno objašnjenje, te je zato proveo trogodišnje neuromarketinško istraživanje u kojem je sudjelovalo više od dvije tisuće ispitanika širom svijeta. Saževši neka od najvažnijih otkrića tog istraživanja, autor, između ostalog, tvrdi da je 90 posto našeg potrošačkog ponašanja nesvjesno, da prikriveno oglašavanje nije učinkovito ako brend nema integralnu ulogu u samoj radnji programa, da miris i zvuk imaju veći učinak od bilo kojeg logotipa, da je subliminalno oglašavanje vrlo učinkovito, da praznovjerja i rituali imaju veliki utjecaj na naše potrošačko ponašanje, da je naš mozak programiran brendovima pripisivati gotovo božanska obilježja, a posljedica toga je stvaranje bezuvjetne odanosti brendovima, te da seks baš i nije učinkovit u oglašavanju, ako istodobno ne izaziva i kontroverze.
Detalji proizvoda
Izdavač:
Jezik:
ISBN-13:
Dimenzije:
Format:
Godina izdanja:
Broj stranica:
Prevoditelj:
Ilustrator:
Profil knjiga d.o.o.
Hrvatski jezik
9789533131368
15x23cm
Meki uvez
2012.
190
Tomislav Marić
-
Molimo Vas da u nastavku izaberete razinu kolačića koju želite prihvatiti.
Klikom na "DA" prihvaćam kolačiće koji dozvoljavaju da Hoću Knjigu d.o.o. personalizira svoju web stranicu prema mojim interesima i potrebama i tako poboljšava moje iskustvo na web stranici, te prihvaćam da Hoću knjigu d.o.o. koristi automatizirano donošenje odluka, a što uključuje izradu profila u skladu s člankom 22. stavkom 2. i 3.Opće Uredbe o zaštiti podataka. U slučaju kada ne prihvatite sve kolačiće koristit ćemo samo „Osnovne kolačiće“, koji podržavaju rad web stranice, a koji ne prate Vaše aktivnosti. Više informacija i postavke.