Kupologija
NEDOSTUPNO
0

Kupologija

Martin Lindstrom

Istine i laži o tome zašto kupujemo

13,14 €

Sažetak knjige

Autor, priznati svjetski stručnjak za brendiranje, polazi od činjenice da tradicionalne istraživačke metode, kao što su ispitivanje tržišta i fokusne skupine, nisu dorasle zadatku pronalaženja odgovora na pitanje što potrošači stvarno misle, prvenstveno zato što su ljudi tek djelomično racionalna bića, često očitujući ponašanje za koje nemaju logično ili jasno objašnjenje, te je zato proveo trogodišnje neuromarketinško istraživanje u kojem je sudjelovalo više od dvije tisuće ispitanika širom svijeta. Saževši neka od najvažnijih otkrića tog istraživanja, autor, između ostalog, tvrdi da je 90 posto našeg potrošačkog ponašanja nesvjesno, da prikriveno oglašavanje nije učinkovito ako brend nema integralnu ulogu u samoj radnji programa, da miris i zvuk imaju veći učinak od bilo kojeg logotipa, da je subliminalno oglašavanje vrlo učinkovito, da praznovjerja i rituali imaju veliki utjecaj na naše potrošačko ponašanje, da je naš mozak programiran brendovima pripisivati gotovo božanska obilježja, a posljedica toga je stvaranje bezuvjetne odanosti brendovima, te da seks baš i nije učinkovit u oglašavanju, ako istodobno ne izaziva i kontroverze.

Detalji proizvoda

Izdavač:

Jezik:

ISBN-13:

Dimenzije:

Format:

Godina izdanja:

Broj stranica:

Prevoditelj:

Ilustrator:

Profil knjiga d.o.o.

Hrvatski jezik

9789533131368

15x23cm

Meki uvez

2012.

190

Tomislav Marić

-

NEOPHODNI KOLAČIĆI

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

MARKETINŠKI KOLAČIĆI

Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje