book cover
Brand Sense Martin Lindstrom
book cover
Pročitaj odlomak

Brand Sense

Revolucija osjetilnog marketinga

Martin Lindstrom

Jedan od najrespektabilnijih gurua marketinga – otac osjetilnog brandinga! Knjiga opisuje uspješni marketing koji se zasniva na pet osjetila: SLUH, VID, OKUS, NJUH i OPIP.

Format Meki uvez
Godina izdanja 2009
Broj stranica 197
Dimenzije 23,5x15,5

Sažetak knjige

Jedan od najrespektabilnijih gurua marketinga – otac osjetilnog brandinga! Knjiga opisuje uspješni marketing koji se zasniva na pet osjetila: SLUH, VID, OKUS, NJUH i OPIP.

Pročitaj više

Detalji proizvoda

Uvez:Meki uvez
Izdavač: M.E.P. d.o.o.
Jezik: Hrvatski jezik
Prijevod: Mira Armour
Dimenzije: 23,5x15,5
Molimo Vas da u nastavku izaberete razinu kolačića koju želite prihvatiti.
Klikom na "DA" prihvaćam kolačiće koji dozvoljavaju da Hoću Knjigu d.o.o. personalizira svoju web stranicu prema mojim interesima i potrebama i tako poboljšava moje iskustvo na web stranici, te prihvaćam da Hoću knjigu d.o.o. koristi automatizirano donošenje odluka, a što uključuje izradu profila u skladu s člankom 22. stavkom 2. i 3.Opće Uredbe o zaštiti podataka. U slučaju kada ne prihvatite sve kolačiće koristit ćemo samo „Osnovne kolačiće“, koji podržavaju rad web stranice, a koji ne prate Vaše aktivnosti. Više informacija i postavke.

Da li prihvaćate sve kolačiće?