
Brand Sense
Martin LindstromSažetak knjige
Jedan od najrespektabilnijih gurua marketinga – otac osjetilnog brandinga! Knjiga opisuje uspješni marketing koji se zasniva na pet osjetila: SLUH, VID, OKUS, NJUH i OPIP.
Detalji proizvoda
Izdavač:
Jezik:
ISBN-13:
Dimenzije:
Format:
Godina izdanja:
Broj stranica:
Prevoditelj:
Ilustrator:
M.E.P. d.o.o.
Hrvatski jezik
9789536807406
23.5x15.5cm
Meki uvez
2009.
197
Mira Armour
-
Molimo Vas da u nastavku izaberete razinu kolačića koju želite prihvatiti.
Klikom na "DA" prihvaćam kolačiće koji dozvoljavaju da Hoću Knjigu d.o.o. personalizira svoju web stranicu prema mojim interesima i potrebama i tako poboljšava moje iskustvo na web stranici, te prihvaćam da Hoću knjigu d.o.o. koristi automatizirano donošenje odluka, a što uključuje izradu profila u skladu s člankom 22. stavkom 2. i 3.Opće Uredbe o zaštiti podataka. U slučaju kada ne prihvatite sve kolačiće koristit ćemo samo „Osnovne kolačiće“, koji podržavaju rad web stranice, a koji ne prate Vaše aktivnosti. Više informacija i postavke.