Brand Sense
NEDOSTUPNO
0

Brand Sense

Martin Lindstrom

Revolucija osjetilnog marketinga

10,22 €

Sažetak knjige

Jedan od najrespektabilnijih gurua marketinga – otac osjetilnog brandinga! Knjiga opisuje uspješni marketing koji se zasniva na pet osjetila: SLUH, VID, OKUS, NJUH i OPIP.

Detalji proizvoda

Izdavač:

Jezik:

ISBN-13:

Dimenzije:

Format:

Godina izdanja:

Broj stranica:

Prevoditelj:

Ilustrator:

M.E.P. d.o.o.

Hrvatski jezik

9789536807406

23.5x15.5cm

Meki uvez

2009.

197

Mira Armour

-

Molimo Vas da u nastavku izaberete razinu kolačića koju želite prihvatiti.

Klikom na "DA" prihvaćam kolačiće koji dozvoljavaju da Hoću Knjigu d.o.o. personalizira svoju web stranicu prema mojim interesima i potrebama i tako poboljšava moje iskustvo na web stranici, te prihvaćam da Hoću knjigu d.o.o. koristi automatizirano donošenje odluka, a što uključuje izradu profila u skladu s člankom 22. stavkom 2. i 3.Opće Uredbe o zaštiti podataka. U slučaju kada ne prihvatite sve kolačiće koristit ćemo samo „Osnovne kolačiće“, koji podržavaju rad web stranice, a koji ne prate Vaše aktivnosti. Više informacija i postavke.

Da li prihvaćate kolačiće?