Aktivna prodaja
NEDOSTUPNO
0

Aktivna prodaja

Zvonimir Pavlek

Od želja kupaca i potrošača do uspješnog prodavača

25,22 €

Sažetak knjige

Talent treba kontinuirano prepoznavati, uvijek u potrazi za najboljim rješenjem kojim će se postići, a zatim zadržati, prednost ispred svih i nametnuti kriteriji koje će drugi slijediti – dokazuje u svojoj petoj knjizi Zvonimir Pavlek, predavač i menadžer koji je vodio najveće kampanje u prehrambenoj industriji i treninge prodajnog osoblja velikih bankarskih sustava. Talent nije tehnika, ne može se naučiti, već je ono neobjašnjivo, iracionalno, što će donijeti prednost koja se ničim drugim ne može postići. Trgovac kojem je cilj samo prodati je prošlost, suvremeni trgovac kupcu nudi rješenje. Kao iskusni strateg suvremenih, tržišnih ratova i osvajanja, profesor Zvonimir Pavlek u svojoj knjizi pokazuje kako je samouvjereno prihvaćao nove izazove radije nego slijedio druge, a svojim je iskoracima otvarao nove prostore za razvoj. Počeo se baviti marketingom u vrijeme kad marketinški odjeli nisu ni postojali, da bi jednako tako među prvima 2000-tih godina procijenio potencijale upravljanja kategorijama (category management) i počeo ga primjenjivati, nailazeći na otpor i čuđenje domaćih menadžera. No, knjiga „Aktivna prodaja“ nije sentimentalni pregled nekadašnjih uspjeha, već motivirajući priručnik za protok informacija između kupca i prodavača - potreba kupaca razvija se u želju, da bi prodaja ponudila ispunjenje i novu želju. Cilj je trostruki win-win-win u kojem dobivaju i proizvođač i prodavač i kupac, a tržište se povezuje u organizam koji se razvija. „Aktivna prodaja“ profesora Zvonimira Pavleka obrađuje sve elemente prodaje –motive za kupnju i svijet emocija, doživljaj kupnje, prodajni prostor, osobine i ponašanje prodavača u prodavaonicama robe široke potrošnje te prodajnu komunikaciju. Nakon primjera razvijanja brendova, slavnih marketinških kampanja s osvajanjem novih medija te plana za stvaranje novog brenda u jakoj konkurenciji,„Aktivna prodaja“ završava poglavljima o edukaciji prodajnog osoblja u bankama i prodajom apstraktnog, bankarskog proizvoda čiju kvalitetu također treba znati procijeniti i razvijajući je postići prednost te na nju usmjeriti pažnju klijenta. Asertivnost, način komunikacije kojim se zalažemo za vlastita prava i ideje, ne ugrožavajući prava drugih, kod nas nije dovoljno poznata, konstatira Zvonimir Pavlek i zaokružuje repertoar psiholoških alata za lidere budućeg razvoja treninzima savjetnika u bankama. Knjiga je ilustrirana primjerima slavnih kampanja i fotografijama prodajnih situacija iz prodavaonica i bankarskih poslovnica.

Detalji proizvoda

Izdavač:

Jezik:

ISBN-13:

Dimenzije:

Format:

Godina izdanja:

Broj stranica:

Prevoditelj:

Ilustrator:

Beletra j.d.o.o.

Hrvatski jezik

9789538209468

15x24cm

Meki uvez

2023.

260

-

-

NEOPHODNI KOLAČIĆI

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

MARKETINŠKI KOLAČIĆI

Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje