Recenzija antropocena John Green
book cover
Pročitaj odlomak

Recenzija antropocena

Eseji o humanocentričnom planetu

John Green

Pred nama je zbirka eseja u kojima ovaj svjetski priznati autor analizira i recenzira planet na kojem se sve vrti oko čovjeka. Smiješne, složene i bogate detaljima, recenzije prikazuju proturječja suvremenog čovječanstva; antropocena kao trenutačnog geološkog razdoblja u kojem su ljudi duboko preobl

Format Meki uvez
Godina izdanja 2022
Broj stranica 296
Dimenzije 14,8x20,5

Sažetak knjige

Pred nama je zbirka eseja u kojima ovaj svjetski priznati autor analizira i recenzira planet na kojem se sve vrti oko čovjeka. Smiješne, složene i bogate detaljima, recenzije prikazuju proturječja suvremenog čovječanstva; antropocena kao trenutačnog geološkog razdoblja u kojem su ljudi duboko preoblikovali planet i njegovu biološku raznolikost. Naša je vrsta istovremeno i previše moćna i ni približno dovoljno moćna, što je paradoks koji je isplivao na površinu u globalnoj pandemiji koja nas je i razdvojila i povezala. Danas su svi postali recenzenti i sve je postalo predmet recenzije. Ljestvica s pet zvjezdica više se ne koristi samo za ocjenjivanje knjiga i filmova već i javnih zahoda i fotografa vjenčanja. Scena u filmskoj ekranizaciji mog romana Greška u našim zvijezdama snimljena je na klupi u Amsterdamu; ta klupa danas ima stotine recenzija na Googleu. (Moja omiljena, s trima zvjezdicama, u cijelosti glasi: „To je samo klupa.“) John Green

Pročitaj više

Detalji proizvoda

Uvez:Meki uvez
Izdavač: Fokus komunikacije d.o.o.
Jezik: Hrvatski jezik
Prijevod: Tihana Kvočić
ISBN-13: 9789533492155
Dimenzije: 14,8x20,5
Molimo Vas da u nastavku izaberete razinu kolačića koju želite prihvatiti.
Klikom na "DA" prihvaćam kolačiće koji dozvoljavaju da Hoću Knjigu d.o.o. personalizira svoju web stranicu prema mojim interesima i potrebama i tako poboljšava moje iskustvo na web stranici, te prihvaćam da Hoću knjigu d.o.o. koristi automatizirano donošenje odluka, a što uključuje izradu profila u skladu s člankom 22. stavkom 2. i 3.Opće Uredbe o zaštiti podataka. U slučaju kada ne prihvatite sve kolačiće koristit ćemo samo „Osnovne kolačiće“, koji podržavaju rad web stranice, a koji ne prate Vaše aktivnosti. Više informacija i postavke.

Da li prihvaćate sve kolačiće?