Image alt text

Česta pitanja

Kako bismo Vam olakšali snalaženje na hocuknjigu.hr, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica dovršili narudžbu traženog proizvoda.

 

Gdje mogu provjeriti je li proizvod koji želim dostupan?

Na dnu svakog proizvoda koji trenutno nije dostupan pojavit će se crvena traka na kojoj je naznačeno Nedostupno. To može značiti i da proizvoda samo privremeno nema, da je dostupan u drugim knjižarama ali ne i na webshopu, ili da je proizvod nov i tek uveden pa ga tek očekuje dolazak u knjižare. Ako želite naručiti proizvod koji je nedostupan, uvijek nam se možete javiti na info@hocuknjigu.hr kako biste što brže i lakše došli do željenog proizvoda.

 

Kako plaćam svoju narudžbu?

Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i željama. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke, American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro karticama, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom.  Više o načinima plaćanja pogledajte možete pogledati ovdje.

 

Koliko je online plaćanje sigurno?

Kakvo god plaćanje odabrali, mi ćemo se pobrinuti da je ono u potpunosti sigurno. Ako koristite online plaćanje kreditnim karticama, osiguravamo zaštitu na više razina:

Osobni podaci: Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom koji enkriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca i Hoću knjigu d.o.o. odvija sigurnim protokolom.  
Svi osobni podaci Kupaca obrađeni na Internet stranici hocuknjigu.hr automatski se brišu šest mjeseci nakon što Kupac prestane biti registrirani kupac Internet stranice hocuknjigu.hr.

Raspolaganje podacima: Podaci pohranjeni kod WSPay – Web studio d.o.o. brišu se odmah nakon što su procesuiranje kartice i naplata završeni.
Hoću knjigu d.o.o. obavještava kupca vezano uz gornju privolu da WSPay – Web studio d.o.o. ne pohranjuje sigurnosni kod (CCV) sa (debitne, kreditne) kartice Kupca. CCV je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj koji Kupac zasebno upisuje prilikom procesa plaćanja karticom. Taj broj će Kupac i dalje sam unositi kao dodatnu sigurnosnu provjeru. Svi naši sigurnosni procesi identični su onima koje možete naći na najvećim web dućanima u svijetu poput Amazona, eBay-a ili AliBabe. Za detaljnije informacije kliknite ovdje.

 

Kako do R1 računa?

Ako Vam je potreban R1 račun za narudžbu, najprije morate kliknuti na ikonu za svoj profil u gornjem desnom kutu stranice. Nakon toga potrebno je prijaviti se ili, ako to još niste učinili, registrirati se i naknadno urediti profil s podacima o poduzeću. Sve detaljne korake možete vidjeti ovdje.

 

Koliko košta dostava?

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 53,09 eura.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 53,09 eura, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 3,32 eura za narudžbe unutar RH.

 

Mogu li proizvod preuzeti sam kako ne bih plaćao troškove dostave?

Naravno! Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti u našem dućanu: Hoću knjigu d.o.o., poslovnica City Center One East, Slavonska avenija 11d, Zagreb. Radno vrijeme poslovnice ponedjeljak - subota: 9:00 – 21:00, a popis radnih nedjelja možete naći ovdje. Kako biste znali da je Vaša narudžba spremna, naši djelatnici će Vam poslati mail potvrde da je spremna za preuzimanje, a prilikom preuzimanja ponesite kopiju računa koji ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu. Osobno preuzimanje robe kod nas je besplatno te se ne naplaćuju nikakvi dodatni troškovi. Preuzimanje trenutno nije moguće ni u jednoj drugoj poslovnici osim navedene.

 

Jesi li sve informacije na stranici 100% točne?

U suradnji s našim partnerima činimo sve kako bismo Vam u svako vrijeme pružili napouzdanije informacije te kako bi Vaša kupovina bila jednostavna i ugodna. Naravno, zbog prirode nekih vrsta artikala, vršnih perioda tijekom godine i grešaka koje su izvan naših mogućnosti rješavanja, uvijek postoji mogućnost da neki podaci ne ocrtavaju pojedine artikle u stopostotnom iznosu. No, uvjeravamo Vas, takvi problemi će biti žurno rješavani. Naravno, ako Vi sami primjetite takav slučaj, svakako nas obavijestite na mail info@hocuknjigu.hr. Unaprijed hvala!

 

Jesu li svi artikli na stranici uvijek raspoloživi?

Nažalost, ne uvijek. Neki se proizvodi vrlo brzo rasprodaju, neki su nedostupni online ali dostupni u knjižarama, a neki su tek došli u ponudu ali ne i fizički u knjižare. Naš je zadatak to svesti na najmanju moguću mjeru i budite sigurni da na tome svakodnevno radimo. Ako neki proizvod želite, a nema ga na stanju, uvijek nam se možete javiti na info@hocuknjigu.hr kako bismo vidjeli što možemo učiniti za Vas.

 

Koji je rok za isporuku naručene robe?

Naša prijevoznička tvrtka (GLS) dostavlja proizvode ili usluge u roku od maksimalno 48 sati od preuzimanja pošiljke u skladištu hocuknjigu.hr (ne računajući vikende i praznike). Iznimka su otoci gdje se dostava vrši u roku od maksimalno 72 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu hocuknjigu.hr.

 

Mogu li zamjeniti robu naručenu preko hocuknjigu.hr?

Ako ste se odlučili da bi radije neki drugi proizvod iz naše internet prodavaonice, postupak zamjene je jednostavan. Rok za zamjenu proizvoda je 14 dana od preuzimanja narudžbe. Molimo Vas da za povrat/zamjenu proizvoda kontaktirate naše kolege s webshopa na broj mobitela 091 605 3147 (od ponedjeljka do petka od 7 do 15 sati) ili na mail adresu  web.shop@hocuknjigu.hr napišete svoje podatke, koji proizvod želite vratiti, zašto te koji drugi proizvod želite umjesto njega.

Traženi proizvod poslat ćemo u najkraćem mogućem roku. Svakako imajte na umu da pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Troškove povrata proizvoda snosi Kupac. Za vraćene proizvode ne preuzimamo pošiljke sa plaćanjem poštarine pouzećem.

 

Koliko košta dostava u moj grad ili mjesto?

Uvijek isto bez obzira gdje se u Hrvatskoj nalazili! Ono što čini razliku je ukupna vrijednost kupovine. Ako ona iznosi više od 53,09 eura, dostava je bilo gdje u Hrvatskoj potpuno besplatna. Ako ukupni iznos narudžbe ne prelazi 53,09 eura, dostava će Vas koštati 3,32 eura, gdje god se nalazili unutar Hrvatske.

 

Što ako moja pošiljka nije stigla u maksimalno zadanim rokovima?

Ako Vaša pošiljka nije stigla do Vas unutar 48 sati od preuzimanja sa skladišta hocuknjigu.hr (72 sata, ako je riječ o otocima), pomoću Vašeg jedinstvenog broja paketa provjerite trenutačnu lokaciju paketa na linku -  https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke.
Ako želite da mi za Vas istražimo točnu lokaciju i razloge kašnjenja kontaktirajte nas na mail web.shop@hocuknjigu.hr ili na broj 091 605 3147 (od ponedjeljka do petka, 7-15 sati)

 

Što ako napravim pogrešku prilikom narudžbe?

Ako ste pogriješili tijekom narudžbe, obavezno nam pišite na mail web.shop@hocuknjigu.hr ili nas kontaktirajte na broj 091 605 3147 (od ponedjeljka do petka, 7-15 sati). Uvijek imamo nešto malo vremena za ispravak prije nego li Vaša narudžba krene na put.

 

Kome da se obratim za reklamacije?

Ako je proizvod oštećen ili se prilikom korištenja neočekivano i neprimjereno izobličio, možete ga vratiti na našu adresu: Hoću knjigu d.o.o., poslovnica Hoću knjigu CCO East, Slavonska avenija 11d,  Zagreb.


Kako biste ga vratili, najprije kontaktirajte naše djelatnike putem maila web.shop@hocuknjigu.hr, a oni će Vas provesti kroz proces reklamacije te ćete njima opisati oštećenja na proizvodu. Proizvod je uvijek potrebno vratiti u originalnoj ambalaži, uz račun.


Vraćeni proizvod proslijeđuje se u odjel reklamacija koji ocijenjuje opravdanost reklamacije. O rješenju reklamacije i daljnjim koracima obavijestit ćemo Vas u roku od 8 dana od primitka reklamacije. Moguća rješenja za reklamaciju su: povrat novca, zamjena ili popravak. U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor poduzeću Hoću knjigu d.o.o. Hoću knjigu d.o.o. vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte ili putem maila web.shop@hocuknjigu.hr. Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, svakako navedite broj narudžbe ili svoje korisničko ime.

Hoću knjigu d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora. Više o prigovorima i reklamacijama možete saznati ovdje.

 

Gdje mogu vašu ponudu pogledati uživo?

Svih 11 Hoću knjigu poslovnica stoji Vam na usluzi ako se želite osobno uvjeriti u kvalitetu, izgled ili neke druge karakteristike željenog proizvoda. Sve lokacije i radna vremena naših trgovina možete naći ovdje. Željno vas iščekujemo!




NEOPHODNI KOLAČIĆI

Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.

KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU

Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

MARKETINŠKI KOLAČIĆI

Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.

www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći ovdje