Sažetak knjige
Marketinško razmišljanje svih zaposlenih, a ne samo onih koji rade u odjelima za marketing, ključ je uspjeha svake organizacije, bilo da je ona mala ili velika, domaća ili globalna. Možemo slobodno reći da je marketing svuda oko nas. Rezultate marketinških aktivnosti vidimo u obilju proizvoda koji se nalaze na policama trgovačkih centara, obilju usluga koje nam se svakodnevno nude, dio marketinških aktivnosti vidimo na televiziji u televizijskom oglašavanju, u časopisima ili na internetskim stranicama.
Detalji proizvoda
Izdavač:
Jezik:
ISBN-13:
Dimenzije:
Format:
Godina izdanja:
Broj stranica:
Prevoditelj:
Ilustrator:
Mate d.o.o.
Hrvatski jezik
9789532461916
29.7x21cm
Meki uvez
2013.
144
-
-
NEOPHODNI KOLAČIĆI
Ključni su za upotrebu Internet stranice i bez istih stranica nema svoju punu funkcionalnost. Nastavkom surfanja i kupovinom neophodni se kolačići smatraju prihvaćenima. Funckionalni kolačići mogu uključivati kolačiće koji pružaju uslugu koju je korisnik zatražio.
KOLAČIĆI ZA STATISTIKU I ANALITIKU
Prikupljaju se anonimno, ne mogu pratiti aktivnosti korisnika na drugim Internet stranicama i služe za praćenje ponašanja korisnika te u svrhu mjerenja ponašanja publike i sastavljanja izvješća za poboljšanja Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
MARKETINŠKI KOLAČIĆI
Upotrebljavaju se za prikazivanje oglasa relevantnih za korisnika i njegove interese. Ovi kolačići također se mogu upotrebljavati za mjerenje učinkovitosti kampanje s kojom je korisnik bio u kontaktu tijekom posjeta Internet stranice. Ovi kolačići omogućuju prijenos podataka u treće zemlje, uključujući SAD.
www.hocuknjigu.hr koristi kolačiće kako bi poboljšao vaše iskustvo, funkcionalnost stranice te Vas informirao o odličnim ponudama.
Više informacija o kolačićima možete pronaći
ovdje