Česta pitanja

Kako bismo Vam olakšali snalaženje na hocuknjigu.hr, odgovorili smo na vaša najčešća pitanja. Vjerujemo da će vam odgovori pomoći kako biste što lakše, brže i bez nedoumica dovršili narudžbu traženog proizvoda.

 

Gdje mogu provjeriti je li proizvod kojeg želim dostupan?

Na stranici, ispod cijene proizvoda iskazani su podaci o dostupnosti. Ukoliko traženi proizvod nije dostupan možete odabrati opciju "Obavijesti me kada se proizvod vrati na stanje''. Tako ćete osigurati pravovremenu obavijest o povratku određenog proizvoda na stanje i mogućnostima njegove kupnje i isporuke.

 

Kako plaćam svoju narudžbu?

Omogućujemo različite načine plaćanja, ovisno o vašim mogućnostima i željama. Svoju narudžbu možete platiti gotovinom po primitku pošiljke, American Express, Visa, MasterCard, Diners i Maestro karticama, Internet bankarstvom ili općom uplatnicom.  Više o načinima plaćanja pogledajte možete pogledati na ovom linku – www.hocuknjigu.hr/načini_placanja.

 

Koliko je online plaćanje sigurno?

Kakvo god plaćanje odabrali, mi ćemo se pobrinuti da je ono u potpunosti sigurno. Ukoliko koristite online plaćanje kreditnim karticama, osiguravamo zaštitu na više nivoa:

Osobni podaci: Prikupljeni podaci su u elektroničkom obliku i zaštićeni SSL certifikatom koji enkriptira podatke i tako osigurava da se komunikacija između računala Kupca i Hoću knjigu d.o.o. odvija sigurnim protokolom.  
Svi osobni podaci Kupaca obrađeni na Internet stranici hocuknjigu.hr automatski se brišu šest mjeseci nakon što Kupac prestane biti registrirani kupac Internet stranice hocuknjigu.hr.

Raspolaganje podacima: Podaci pohranjeni kod WSPay – Web studio d.o.o. brišu se odmah nakon što je proces procesiranja i naplate kartica završen.

Hoću knjigu d.o.o. obavještava kupca vezano uz gornju privolu da WSPay – Web studio d.o.o. ne pohranjuje sigurnosni kod (CCV) sa (debitne, kreditne) kartice Kupca. CCV je troznamenkasti ili četveroznamenkasti broj koji Kupac zasebno upisuje prilikom procesa plaćanja karticom. Taj broj će Kupac i dalje sam unositi kao dodatnu sigurnosnu provjeru. Svi naši sigurnosni procesi identični su onima koje možete naći na najvećim web dućanima u svijetu poput Amazona, eBay-a ili AliBabe. Za detaljnije informacije, svakako, kliknite na sljedeći link – www.hocuknjigu.hr/sigurnost_placanja.

 

Kako do R1 računa?

U slučaju da vam treba R1 račun za vašu narudžbu, kliknite na link Prijava/Registracija i kreirajte profil za Vaše poduzeće..
Kao i uvijek, prvi korak do potpuno sigurne kupnje je registracija. Tako ćete moći iskoristiti sve pogodnosti i mogućnosti koje vama i Vašem poduzeću hocuknjigu.hr pruža, a prijavom na naš newsletter možete biti sigurni da nećete propustiti niti jednu akciju i posebnu ponudu koje Vama i Vašem poduzeću hocuknjigu.hr bude pripremio.
Za detaljnije opise koraka prilikom registracije kliknite na sljedeći link -  www.hocuknjigu.hr/trebate_R1_racun.

 

Koliko me košta dostava?

Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 400 kn.
Za naručenu robu u iznosu manjem od 400 kn, dostava se naplaćuje u paušalnom iznosu od 25,00 kn.

 

Mogu li proizvod sam preuzeti, da ne plaćam troškove dostave?

Naravno! Plaćene narudžbe odabranih proizvoda možete osobno preuzeti u našem dućanu: Hoću knjigu d.o.o., poslovnica Megastore, Bogovićeva 7, 10 000 Zagreb. Radno vrijeme poslovnice Megastore je: ponedjeljak - petak: 8:00 – 21:00, subota: 8:00 – 17:00. Prilikom osobnog preuzimanja, molimo vas da prvo provjerite je li roba spremna za preuzimanje na broj telefona 01/409 5010, a prilikom preuzimanja ponesite kopiju računa koji ste prethodno dobili na vašu e-mail adresu. Osobno preuzimanje robe kod nas je besplatno te se ne naplaćuju nikakvi dodatni troškovi.

 

Jesi li sve informacije na webu 100% točne?

U suradnji sa našim prtnerima činimo sve kako bi Vam u svako vrijeme pružili napouzdanije informacije kako bi Vi doživjeli najugodniju kupovinu. Naravno, zbog prirode nekih vrsta artikala, vršnih perioda tokom godine i grešaka koje su van naših mogućnosti rješavanja, uvijek postoji mogućnost da neki podaci ne ocrtavaju pojedine artikle u 100%tnom iznosu. No, uvjeravamo Vas, takvi problemi će biti žurno rješavani. Naravno, ukoliko Vi primjetite takav slučaj, svakako nas opomenite na mail web.shop@hocuknjigu.hr ili na tel. 01/4095010. Unaprijed hvala!

 

Jesu li svi artikli na webu uvijek raspoloživi?

Nažalost, ne uvijek. Naš je zadatak to svesti na najmanju moguću mjeru i budite sigurni da na tome svakodnevno radimo. Ukoliko neki proizvod želite, a nema ga na stanju, kliknite "Obavijesti me kada se proizvod vrati na stanje'' i mi ćemo Vas mailom obavijestiti o dolasku predmetnog proizvoda na stanje.

 

Koji je rok za isporuku naručene robe?

Naša prijevoznička tvrtka (GLS) dostavlja proizvode ili usluge u roku od maksimalno 48 sati od preuzimanja pošiljke u skladištu hocuknjigu.hr (ne računajući vikende i praznike). Iznimka su otoci gdje se dostava vrši u roku od maksimalno 72 sata od preuzimanja pošiljke u skladištu hocuknjigu.hr.

 

Mogu li zamjeniti robu naručenu preko hocuknjigu.hr?

Ako ste se odlučili da bi radije neki drugi artiakl iz naše internet prodavaonice, postupak zamjene je jednostavan. Rok za zamjenu proizvoda je 14 dana od preuzimanja narudžbe. Artikal zapakirajte u paket i priložite ispunjen obrazac za povrat proizvoda (www.hocuknjigu.hr/povrat) i račun te pošaljite na našu adresu: Hoću knjigu d.o.o., poslovnica Hoću knjigu Megastore, Bogovićeva 7, 10 000 Zagreb. Važno je na obrazac pored svojih podataka upisati i koji drugi artikal želite. Traženi artikal poslat ćemo u najkraćem mogućem roku. Svakako imajte na umu da pri povratu proizvodi moraju biti neupotrebljavani, neoštećeni i u originalnoj ambalaži. Troškove povrata proizvoda snosi Kupac. Za vraćene proizvode ne preuzimamo pošiljke sa plaćanjem poštarine pouzećem.

 

Koliko košta dostava u moj grad ili mjesto?

Uvijek isto bez obzira gdje se u Hrvatskoj nalazili! Ono što čini razliku je ukupna vrijednost kupovine. Ako ona iznosi više od 400kn, dostava je bilo gdje u Hrvatskoj potpuno besplatna. Ako ukupni iznos narudžbe ne prelazi 400kn, dostava će Vas koštati 25kn. Gdje god se nalazili unutar Hrvatske.

 

Što ako moja pošiljka nije stigla u maksimalno zadanim rokovima?

Ako Vaša pošiljka nije stigla do Vas unutar 48 sati od preuzimanja sa skladišta hocuknjigu.hr (72 sata, ako se radi o otocima), pomoću Vašeg jedinstvenog broja paketa provjerite trenutačnu lokaciju paketa na linku -  https://gls-group.eu/HR/hr/pracenje-posiljke.
Ako želite da mi za Vas istražimo točnu lokaciju i razloge kašnjenja kontaktirajte nas na mail web.shop@hocuknjigu.hr ili na tel. 01/4095010.

 

Što ako napravim pogrešku prilikom narudžbe?

Brzo nam napišite mail na web.shop@hocuknjigu.hr ili nas nazovite na tel. 01/4095010! Još uvijek imamo nešto vremena za ispravak prije nego li Vaša narudžba krene na put do Vas.

 

Kome da se obratim za reklamacije?

Ako je artikal oštećen ili se prilikom korištenja neočekivano i neprimjereno izobličio lako ga vratite na našu adresu: Hoću knjigu d.o.o., poslovnica Hoću knjigu Megastore, Bogovićeva 7, 10 000 Zagreb.
Artikal je potrebno vratiti u originalnoj ambalaži i priložiti ispunjen obrazac za povrat proizvoda (www.hocuknjigu.hr/povrat) u kojem je potrebno opisati oštećenja na proizvodu. Paketu je potrebno priložiti račun. Vraćeni artikal proslijeđuje se u odjel reklamacija koji ocijenjuje opravdanost reklamacije. O rješenju reklamacije i daljnjim koracima obavijestit ćemo Vas u roku od 8 dana od primitka reklamacije. Moguća rješenja za reklamaciju su: povrat novca, zamjena ili popravak. U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor poduzeću Hoću knjigu d.o.o... Hoću knjigu d.o.o. vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte, tel. 01/409 5010 ili putem maila web.shop@hocuknjigu.hr.
Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Hoću knjigu d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest ) dana od dana zaprimljenog prigovora. Više o prigovorima i reklamacijama možete saznati na sljedećem linku – www.hocuknjigu.hr/prigovori_i_reklamacije.

 

Gdje mogu vašu ponudu pogledati uživo?

Naravno, svih naših 7 dućana Vam stoji na usluzi ukoliko se želite osobno uvjeriti u kvalitetu, izgled ili neke druge karakteristike željenog proizvoda. Dapače, nestrpljivo Vas očekujemo! Sve naše lokacije nađite na sljedećem linku – www.hocuknjigu.hr/kontakt.

Promijenili smo pravila o zaštiti privatnosti i kolačićima
Naša stranica koristi kolačiće u svrhe pružanja boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti naših usluga, mjerenja posjećenosti te prilagodbe sustava oglašavanja. Ukoliko ste suglasni s tim, kliknite na "Slažem se", no ukoliko želite saznati više o kolačićima te ukoliko želite promijeniti postavke, pogledajte ovdje.